Известие

Collapse
No announcement yet.

Тест Драив на Алфа 159 1.9JTDm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тест Драив на Алфа 159 1.9JTDm

    Благодарение на фирмата "АутоВипс" успях да съм първия човек в България подкарал Алфа 159, а и не само в България ами в цяла източна Европа. За което съм много благодарен, но стига да започвам с колата.

    Колата е версия Дистинктив с двигател от 150коня Дизел 6скоростна кутия. Като по главните екстри са: би-ксенонови светлини, двузонов климатроник, 7 въздушни възглавници, авто пилот, всичките системи за стабилност и спиране ABS,EBD,EBA,VDC,ASR,MSR..сензорите за дъжд, светлина, за осветеност на таблото, за шум в купето и много много други.

    Беше един студен и мрачен ден и почти се стъмваше, времето беше отвратително и само се чудех как да се затворя някъде пред някоя камина с чаша червено вино и красива жена до себе си. Всичките тези мисли бяха до момента в който зърнах новото творение на Миланските склуптори. Седнах в колата, използвах хилядите настройки на седалката, за да се настаня максимално удобно на предната седалка, която е загубила леко от типично Алфовата поза тип Нуволаре. За сметка на това седалката предлага достатъчно лукс и комфорт за дълги пътувания, но да не си помислите че седалките не предлагат достатъчно странична упора, така необходима на повечето от нас. Креслата в колата бяха обикновенно изпълнение с тестилно покритие тип АлфаТех познато от феислифта на 147. Колата като цяло предлага още 3 вида тъпицерия. Като обикновен кожен салон, кожен салон+кажено табло (екстра позната само от най-ексклузивните модели на марки като Ферари,Мазерати,Ламборгини,Брабус,Пагани) и спортен кожен салон със и без кожено табло. До тук за седалките.

    Не зависимо от тапицерията колата е оборудване с кожен спортен волен и кожен лост за скоростите. Директното управление от 156 се е запизило, но дава малко повече информация за пътя в сравнение с 156. Стабилността на колата и цялостното и поведение е една огромна крачка напред. Широката стъпка в 10см повече в сравнение с 156 се осеща незабавно както при преминаване на неравностти, така и при екстремно каране. Стабилността на колата и нейното управление са еталон за класа на 159, където колата на скоро разби всички свой кокуренти в международния тест, в който от 6 теста за стабилност и управляемост 159 спечели безапелационно 5. Скоростния лост на 159 има и значително по-къс ход в сравнение с 156, което допълнително улеснява спортното каране на колата, но е леко странно в направлението 4та към 5скорост.

    Като динамика колата определено ме изненада, честно казано очаквах да е по-тромава и тези 150коня да се чуства усезаемо недостатъчни за теглото от близо 1 600кг. Са моя най-голяма радост колата се оказа, че не само не е тромава ами дори си динамична, без да се усети човек достига 160км/ч по Цариградско и се чуди, защо другите се движат толкова бавно. Този факт сам по себе си показва, че колата е доста добре звуко изолирана, явно по-дебелите стъкла с 2мм в сравнение с 147/156 си оказават влияние.

    Следва продължение...
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

  • #2
    Супер стил имаш Трябва да се замислиш за кариера на авто журналист! Между другото и аз си мислех че колата ще е по тромава от 156, това са над 300кг отгоре май. Хубаво е че динамиката се е запазила но как ли стои въпроса при разхода на гориво при бензиновите мотори? Както и да е май с този модел Алфа се цели в клиентела за която разходите за гориво не са на дневен ред.
    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Vesko84
      Супер стил имаш Трябва да се замислиш за кариера на авто журналист! Между другото и аз си мислех че колата ще е по тромава от 156, това са над 300кг отгоре май. Хубаво е че динамиката се е запазила но как ли стои въпроса при разхода на гориво при бензиновите мотори? Както и да е май с този модел Алфа се цели в клиентела за която разходите за гориво не са на дневен ред.
      Колега темата е на една година
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Mury
        Първоначално публикувано от Vesko84
        Супер стил имаш Трябва да се замислиш за кариера на авто журналист! Между другото и аз си мислех че колата ще е по тромава от 156, това са над 300кг отгоре май. Хубаво е че динамиката се е запазила но как ли стои въпроса при разхода на гориво при бензиновите мотори? Както и да е май с този модел Алфа се цели в клиентела за която разходите за гориво не са на дневен ред.
        Колега темата е на една година
        Ахам....а в понеделник, вторник ако е рекъл господ ще си прибера най-накрая 159ката
        sigpic
        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

        Comment


        • #5
          в понеделник, вторник ако е рекъл господ ще си прибера най-накрая 159ката
          Е аде де
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Еми преди една година аз не карах алфа и не съм чел форума
            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Mury
              в понеделник, вторник ако е рекъл господ ще си прибера най-накрая 159ката
              Е аде де
              Днес я взех...БатВас, Гиги и Киро може да споделят мнение...
              sigpic
              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от KGB
                Първоначално публикувано от Mury
                в понеделник, вторник ако е рекъл господ ще си прибера най-накрая 159ката
                Е аде де
                Днес я взех...БатВас, Гиги и Киро може да споделят мнение...
                Да много е добре 159-ката 2,4 M-jet -200к.с - страшно дърпа, черния цвят и ходи много, вози много добре въпреки 18"джанти . На цариградско с 160 км/ч като започнеш да въртиш волана(ляво - дясно) е направо като залепена за пътя и реагира много добре.
                Фаровете (Би-ксенон) с тия лупи са направо страшни - става ден, на кръстовище като се наредихме до две други коли - не се вижда , че фаровее им светят направо 159-ката осветява всичко. Хареса ми много озвучаването (Босе) - направо все едно си в кино Арена Кожения салон и 3 зоновия климатик създават много добър комфорт - колата в никакъв случай не е мека и клатушкаща се и остава спортното усещане. Въпреки , че не е разработена (все пак Петко като ме взе беше на 98 километра пробег) Има си уредче за това колко надува турбината и разни други глезотии . Единствено тунера на радиото не е много добър и не хваща много станции - но пък така или иначе малко време пускахме музика защото 5 цилиндровия дизел има много добър звук
                Абе с две думи - яка работа
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #9
                  Ами както се казва честито и със здраве да я кара
                  1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                  2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                  1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                  Comment


                  • #10
                    Браво да ви е честито шефе и съ здраве да си я карате и да ме повозиш малко
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от BatVas
                      ...но пък така или иначе малко време пускахме музика защото 5 цилиндровия дизел има много добър звук
                      Четох четох и като прочетох тва целото ти мнение замина на кино Явно ше трябва да чакам другите да си кажат мнението
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Мерси, Мерси момци да ви се връща двойно по-хубава...
                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • #13
                          Колата е невероятна, той Бат Вас я е описал добре, а за стабилността няма какво да говориме имам чуството че се движи по релси досега не съм чуствал така друг автомобил а не са малко тия дет сме тествали. Мотора я тегли страшно но след 40, все пак колата е на 100км и Петко още не я настъпва, а и тежи доста, но на междинни ускорения е голям звяр колкото и да не искам да призная

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Първоначално публикувано от BatVas
                            ...но пък така или иначе малко време пускахме музика защото 5 цилиндровия дизел има много добър звук
                            Четох четох и като прочетох тва целото ти мнение замина на кино Явно ше трябва да чакам другите да си кажат мнението
                            Абе ако щеш вярвай на мен ми хареса как звучи от вътре - а все пак искахме да я чуем - ами звука е по-добър от този на четерцилиндровата 159 1,9 JTDm - тази сивата - поне имам база за сравнение. Предполагам на бензинова 159 - ка е по хубав - особенно на 6 цилиндрова- дано имам щастието да чуя и такъв (сега като се сетя за звука на ГТА-то на Италфеста), ама за мен този звук на 2,4 JTDm е добър (макар да е доста обезшумено купето) Сега не знам Гиги и Киро на какво мнение са -това е моето мнение
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #15
                              Еми честито и много безавариини километри

                              И аз си запазвам едно возене

                              Comment

                              Working...
                              X